Hejsan
Ikväll ska jag på Eclips med Alva och jag orkar inte skriva nu för jag ska gå o göra mej iordning innan vi ska åka så jag skriver ikväll eller imorn om hur det har varit i tosarbo och om hur filmen var o så ! :D

-_-

Nu ska jag snart åka iväg till tosarbo igen och vara där tills på onsdag:)
Och nu följer stina med mej för jag ville ha med en kompis och det var typ ingen som kunde men det kommer iallafall bli kul hoppas jag.
men jag kommer nog inte skriva nåt i helgen eller jo om det börjar regna och vi sitter inne kanske jag lånar morfars internet och skriver nåt.
men nu kommer nog mamma snart så jag ska gå och göra mej klar,så hej då/E

smsa mej 070-2398505
inte för att jag kommer ha tråkigt men ändå :)

Tosarbo!

Hejhej !:)
eftersom att jag inte har något att göra nu så kan jag juh skriva om helgen.
På fredag så åkte vi jag och mamma upp till tosarbo för att vi skulle vara där hela helgen,jag kommer inte riktgit ihåg vad vi gjorde men först var jag ner på stranden och knäppte kort tror jag,sen kom fanny ner för hon höll på att kratta bort kottar o så från stranden o stigen ner.Sen sa hon att hon ville bada så hon gick upp o bytte om o sen gick hon ner igen,och när hon gick upp så gick jag oxå upp,då lekte jag lite med hundarna medans hon var nere på stranden,och efter ett tag så började det regna så alla gick in.Men det regnade inte så länge för vi gick ut o plockade blommor till midsommarstången,fast det blev bara blommor till kransarna för det vara bara jag o anna som plockade blommor,när hon hade satt ihop kransarna så gick nästan alla vuxna in och började med maten och sen åt vi vid kl.6 nångång.
på lördagen då vaknade jag vid 10 för att mamma väkte mej,då gick jag ner och åt frukost sen skulle vi åka till järvsö marknad.Vi var inte där så länge för det fanns typ inga saker eller jo men det var nästan samma saker på varje ställe.Men jag köpte iallafall Godis:)Marknadsnougat och tre remmar.När vi kom hem så fikade vi,och precis när vi hade tagit framm fika så kommer anna,lasse,fanny och filip tillbaka från marknaden så då måste vvi ta fram mer fika.jag tror det var när vi satt o fikade så började det regna igen men inte lika mycket som det gjorde i fredags.Så vi fick sitta inne lite längere så jag spelade spel med mormor.OCh när det hade slutat regna gick jag ner på stranden och badade och sen la jag mej o sola och då kom charlie och ruska sej så jag blev helt sandig! men sen så försvann solen så då gick jag upp igen,och när jag kom upp så hade dom börjat med mat så då fick jag byta om och sen hjälpa till lite.Vi åt vid kl 6 igen och till efterätt blev det jordgubbar med grädde:)
på Söndagen så väkte mamma mej vid 10 igen så gick jag ner o åt frukost och sen gick jag upp o bytte om.och då skulle vi åka nånstans för dom skulle köpa present till inger.och då fick jag en ring av mamma,filip köpte ett armband till johanna,anna köpte ett par örhängen till johanna och ett par till fanny,mormor köpte present till inger och mamma köpte en ring till sej själv oxå.När vi kom tillbaka därifrån så skulle vi fika men jag gick ner på stranden med hundarna istället och efter det åkte vi hem.
Och idag har jag inte hunnit göra någon för jag vaknade vid tie och sen har jag bara ätit frukost och nu ska jag snart gå ut och sola:)
Hej då/E

ps.det kommer bilder i ett annat inlägg för jag måste lägga in dom på datan :)

Rösta!

jag orkar inte skriva nånting nu om hur helgen var o så,men jag skriver ikväll eller imorn:)

Men ni får rästa på mej i den hära tävlingen------> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1849

Sen blir det ingen uppdatering på tisdag för jag åker upp rill tosarbo imorn igen sen kommer jag hem på onsdag:)

midsommar firande i stugan!

Godmorron!

Igår/inatt somnade jag halv 3-3 för jag gade tittat på A Walk To Remember och jag måste bara säga att den filmen är grym!
Men nu har jag nyss vaknat och ska snart gå ner och äta frukost.
Men först måste jag packa vad jag ska ha med mej till tosarbo innan mamma kommer o hämtar mej:)
Och jag kommer juh inte kunna uppdatera något eftersom att jag inte har nåt internet i stugan eller jag kanske får låna morfars?

men jag kommer itne skriva nå mer nu eftersom jag måste packa o så,men hej då/E

^^

Hmm...Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu men jag har tråkigt och det finns inget att göra så jag tänkte skriva lite :D
Imorn eller det blir väl idag eftersom att klockan är över 12 ,em iallafall idag är det juh midsommar och jag ska åka till tosarbo,så det kommer inte bli nån uppdatering i heögen heller.
Men det kommer komma massa bilder,för kameran tar jag med mej:)
Men maja o måns kommer inte vara där för dom ska vara hos sin pappa så då blir det inte lika roligt som det brukar,men jag får väl göra något sjäkv då. Jag ska iallafall ner till stranden o knäppa kort på hundarna när dom badar.sen ska jag väl knäppa annars oxå,men aja(x
jag ska snart kolla på film igen om den vill ladda klart nångång!!
Sen ska jag sova.
så godnatt/E

PS. jag kanske hinner skriva nåt imorn innan jag åker :D

Hejsan(:
Idag vaknade jag ganska sent vid 12 och då kändes det som att hela dagen var förstörd eftersom det var så varmt och soligt ute.
men jag gick ner o duschade sen ringde alva o fråga om jag ville vara med henne innan lina kom.
Så jag gick över till henne o va med henne ett tag,vi låg ute o solade och sen badade vi lite oxå:)
Sen gick vi in för att hon skulle äta mat innan hennes träning,och jag kom nyss hem från henne eller det kanske var en timme sen men ändå.
men aja,idag fyller andreas bergström 18 år.Så Grattis till honom!:)
och jag har ingen annan bild på han,eller jo men bara bilder på hans rygg typ (x
och jag tänker inte ta nån från hans FB heller. eller jo ni kan få en av mina bilder och en av hans eller?
Näe ni får bara min ;)
men nu ska jag gå,hej då/E

Kick Ass!

Idag har jag mest suttit inne o tittat på film:)
Jag har tittat på "Not another teen movie" och " Kick Ass".
Kick ass var bra,kanske blir bättre andra gången man ser den så ska kolla på den nån fler gång.
Och not another teen movie har jag sett så många gånger så den var inte så bra.
Nu ska jag kolla på remember me tror jag :D

snäckmor med alva!

jag orkade inte skirva nåt igår för jag var så trött nät jag kom hem:)
Jag vaknade vid tolv nån gång sen gick jag över till Alva.
Vi gjorde inte så mycket spelade lite wii sen gick vi ut för att sola.
Låg ute i kanske en halv timme tre kvart sen gick vi in o satte oss vid datan o tittade på tv(:
Vid halv 5 gick jag hem och då skulle jag äta mat,sen skulle jag på agility med Charlie.
När jag kom hem var jag med alva ett tag och vi gick ner mot snäckmor o knäppte kort.
Sen kom vi hem vid elva eller nå,och vid halv ett sprang jag och måtte alva i skogen för vi måsta prata med varandra.
Men här kommer det lite bilder från igår kväll

dragracing bilder

orkar inte lägga upp nå fler bilder nu,det får bli fler nån annan gång! :)

Hemma !

Nu är jag hemma från sundsvall igen,eller vi kom hem igår men jag var barnvakt åt elis o sigge idag så jag kunde inte skriva nå :)Men det har varit bästa helgen på länge !

torsdag: Var hemma till typ halv sju,sen kom mari,malin o martin o hämta mej så då åkte vi till Sundsvall :D
Och när vi kom fram var det typ jättevarmt där,och då gjorde vi väl inte så mycket. Jag o Malin gick några varv o kollade på bilarna och knäppte kort. Sen sov vi i tält på natten och då började det regna,så vi vaknade av att allt i tältet var genomblött! så vi gick in i bussen igen på fredag morron.

Fredag: Vaknade i bussen av att någons mobil började skratta. För då skulle alla kliva upp för det skulle vara möte innan dom skule köra,men dom skjöt upp mötet 1 timme sen gjorde dom så ända fram till tre tror jag  då bestämde dom att dom inte skulle köra för att det var så blött på banan så dom kunde inte köra så vi satt inne typ hela dagen.Sen satt jag o Malin uppe till typ halv 2-2 nånting och kollade på film.och vid halv 1 så ringde örjans klocka för han skulle ställa den på halv 7 eller nå och så ringde den typ halv 1 istället för han hade tagit ur simkortet så hade klockan ställts till 00.00 och när han vaknade vid halv 1 så hade han bestämt sej för att klockan var halv 7 även fast det var tre stycken som sa att den inte var halv 7,men tillslut lyssnade han och han gick o la sej igen.

Lördag: Vi fick sova till halv 8 typ sen så sa dom att dom skjutit upp mötet en timme så vi fick sova lite längere.
Sen körde örjan sin första gång och då körde han mot andreas bergström och örjan körde fortare än Andreas men det ska han göra oxå:) Sen så skulle han köra en gång till på kvällen men det blev inställt för dom måsta sanera banan för att det var massa olija o så på den,så då kunde vi göra vad vi ville resten av dan.Och på kvällen så skulle det komma en duschbuss så jag o malin gick runt hela stället o letade en buss som åkte runt men det fanns ingen,haha.Och vi hade stressat i oss maten så då fick vi värma den sen o äta. Och sen gick vi ut o bädda i tältet igen så sov vi där igen.

Söndag: Vaknade i tältet utav att pappa eller nån sa att de var is ute,eller jag vaknade av att det var bilar som började brumma.Sen så somnade jag om igen.Och typ 1 timme senare vaknade jag igen o då gick jag o malin in och då hade örjan åkt iväg med bilen så vi fick skynda oss o äta frukost o sen gick vi ner till banan o kollade när dom körde sen gick vi tillbaka till bussen o fixade iordning oss o så. Sen så gick vi runt lite granna o kollade på saker o så sen skulle örjan köra igen men han tjuvstarta så han gick inte vidare,och så hade vi satt upp en tid som han skulle köra på det var typ 10.35 och han körde på 10.31 så han blev diskad för det oxå.Så då gick vi upp till bussen igen o började packa ihop alla våra saker,då gick pappa o örjan o satte sig o kollade på andra bilar som körde.Och när dom kom tillbaka till bussen så började dom köra in bilen i bussen.Så då sov jag o malin medans. Precis när vi skulle åka så var det finalen i super stock(det som örjan kör i)så då stannade vi o kollade på vem som vann där.Sen fortsatte vi åka och sen stannade vi i gnarp och åt pizza och när vi skulle åka hem så bytte jag o Martin plats så han åkte bil och jag buss.När jag kom hem duschade jag och sen åkte jag till Andreas för att vara barnvakt åt Elis o Sigge.

Måndag: Vaknade först vid kvart över 6 av att Sigge stog i hallen uppe o ropa på Andreas som hade åkt på jobbet,Sen väkte Elis o Sigge mej vid 8 halv 9.Sen så har jag varit där hela dagen så nu är jag jättetrött.Andreas kom hem vid halv 5 då skjutsade han hem mej till mamma så packade jag sakerna jag skulle ha till pappa sen skjutsade mamma hit mej när hon skulle på hundkurs. Men jag ska gå ut med Charlie nu så i nästa inlägg blir det bilder från helgen.

Nu åker vi snart:)

Ja,snart åker jag till sundsvall, eller ja om typ två timmar men ändå.
jag kommer nog inte uppdatera nåt i helgen eller jo kanske för malin ska ta med sin data o sitt internet:)
Nu har jag iallafall fått ny mobil och den är jätte skön att skriva med!
Så smsa mej 070-2398505!
Men nu har jag iallafall hunnit duscha o så oxå,ska väl snart göra nudlar och sen packa klart.
Eller jag ska gå o göra nudalr nu,hej då/E
haha lika som alvas pappa (x

:D

Sooool!
Nu är det soligt o varmt ute,eller jag vet inte om det är varmt men jag får hoppas dä så att man kan sola !
Jag ska snart inte till stan o köpa mobil kanske,sen ska jag följa med mamma o handla.Och när jag kommer hem ska jag väl packa klart o duscha o så:)
Ikväll åker jag till sundsvall så då kommer inte jag kunna uppdatera nå=/ Men det blir massa bilder när jag kommer hem!
Men jag ska gå å göra mej klar innan jag ska in till stan nu så får vi se om jag hinner skriva nå innan jag åker.
Hej då/E
den här ska jag bo i i helgen :D Eller så sover jag i tält mä malin

Godmorgon!:)

Jag vaknade för ungefär en timme sen,så då duschade jag sen gjorde jag frukost.
Nu ska jag snart gå till pappa för vi ska åka till stan o kolla på mobiler :D
Sen ska jag o Sanna gå lite på stan,tror inte jag ska köpa nåt inget annat än mjukglass iallafall,sen kanske vi åker hem med hennes pappa om vi inte pker hem tidigare.
Men nu måste jag gå o göra mej i ordning innan jag ska gå till pappa.

-.-

Jag kommer allvarligt inte på några rubriker längere! :s
Idag har jag itne gjort mycket.
Bara varit med Alva typ (:
Fast vi satt bara vid datan hela tiden.Och sen måsta jag hem vid 3 för då hämtade mamma mej så då skulle vi gå ut med hundarna och sen äta mat.
Sen skulle vi på agility kl.18 och den slutade typ åtta och du var det nå trafik sak inne i iggesund så då stog vi där i typ 20 minuter.
Och nu på kvällen har jag varit ute och spelat fotboll med Alva,Ida,Bea,Melin och två av hennes kompisar.
Men nu ska jag gå och titta på film,hej då/E

Är det nån som har en mobil o låna ut till mej? min är CP och det går inte att prata i den o den startar nästan inte=/
Aja Nu har jag nyss vaknat och ätit frukost,Jag tror jag ska gå o duscha snart.
Och sen ska jag nog vara med Alva om jag kan gå dit utan att bli genomblöt. Fast nu sluta det regna (x
Men nu ska jag gå o duscha,hej då/E

GHS!

Hejsan!
Vaknade vid kl.10 idag,då gick jag ner gjorde frukost o satte mej i soffan:)
Sen gick jag ut med Charlie och lekte lite med han,och när jag kom in satte jag mej i soffan igen.
Efter en stund ringde Lina o fråga om jag ville följa med henne till stan för hon skulle förlänga naglarna.
Först gick vi till nåt ställe inne på guldsmeden och då fick hon tid 1 Juli men då tyckte hon att det var så långt dit så då gick vi til det andra stället och då fick hon tid på en gång så då blev vi där en timme till,sen åkte vi hem och då han jag typ bara äta och gå ut med Charlie sen skulle jag på möte om GHS.Var där i typ 1 och en halv timme sen skjutsade pappa mej till solbågen för där var mamma och sen åkte jag hem med henne.
Nu ska jag vara social på msn istället :D
070-2398505

kommer du förstå?

mer läsare på bloggen?!

Gå in på http://www.mer-trafik.se/ :)

reeegn!

Ja,det är inte en speciellt bra start på sommarlovet men man får väl hoppas på bättre väder imorn(:
Idag har jag o Maja suttit i busse nästan hela dagen eftersom det har regnat heela dan!
Förutom när vi åkte till iggesund o skulle fira mormor och måns.Och måns hade gjort en jättegod tårta med jordgubbar!
När vi kom hem därifrån så tittade vi klart på paranormal activity,den var inte speciellt bra eller den var tråkig!
Nu ska vi kolla på barnhemmet fast jag tror inte den är så bra heller(x
Så vi kanske kollar på RoadTrip sen:D
Men nu måste jag kolla Hej då/E

Sommarlov!♥

Jaa nu äntligen kommer det efterlängtade sommarlovet.
Men det är juh inte så speciellt bra väder=/
Det regnade i iggesund när jag och maja skulle köpa glass.
Och det var kallt o sitta still.
Alva fick gå upp på scenen för hon hade vunnit nutidskrysset och maja fick gå upp för hon hade vunnit på orienteringen.
Wille sjöng nån låt som jag inte kommerihåg vad den heter och sen sjöng andra 9:an Walking in memphis.
Imorn ska jag åka till tosarbo och äta middag sen kanske vi sover där också,och på söndag ska jag på agility med charlie och då ska sofia följa med(:
Det känns verkligen inte som att det är sommarlov nue.för det är så himla kallt !

sistadageniskolan!

Idag var det sista dagen i skolan!:D
Och vi hade klasskampen,det var väl inte speciellt roligt men det var ändå roligt.
Jag och Alva skulle gå och kolla vad tommy hade för färg på postlådan och sen skulle vi räkna trappstegen upp till slaggberget!
Jag behövde bara gå halva så gick Alva resten.
Sen var det fotboll på monvallen lärarna mot niorna,George o Oscar spelade med lärarna.
Jag vet inte riktigt vilka som vann för vi gick tidigare så att vi skulle hinna med 5 i ett bussen.
Sen när jag kom hem så var malin örjan och nån till här. Dom hade lämnat bussen till bilen.
HAr knäppt kort på den och innut i den.
Det var jättevarmt eftersom att den har stått i solen.
Ikväll ska jag på avslutningen i njutånger och kolla på måns och när hans klass sjunger.
så det kanske kommer bilder sen(:
Och imorn har jag skolavslutning kl.10 på morron!
Men aja nu ska jag iallafall gå
Hej då/E

Kommer du någonsin förstå?

Nu var det näst sista dagen i skolan!
Imorn är det sista dagen o då har vi klasskampen!
Idag har jag hafr friskis o svettis och sen badminton.
Friskis var bara i en timme så vi hade 3 timmars rast.Och sen åkte vi med bussen upp till ankarmon där badmintonen var(:
Det var roligast med badminton.Först fick vi göra en frågesport som jag o Alva vann på,så vi fick en varsin mjölkchoklad.Sen gjorde vi linjetaga tror jag,sen fick vi stå o skjuta lite till varandra.Och efter en stund körde vi herren på teppan och sen drottning och sist rundbadminton.
Sen efter skolan var jag med Alva o vi solade o badade:D
Sen när jag kom hem från hemme så var Crille o Alfred här så då var jag ute med Aöfred ett tag.
Och när dom hade åkt hem så satte vi oss o åt mat.
Nu ska jag kolla på 90210 som jag gör ty varje kväll men aja Hej då/E

Agility!

Idag har jag haft agility som elevensval.
Det var faktiskt roligt.Och Alva kunde inte vara med för hon är allergisk mot pollen så då var Lina med Istället:D
Imorse så åkte jag o Lina hem till Anna för att vi skulle samlas på skolan.
Sen nu på kvällen ade jag agility igen och Charlie var jättetrött:P
Imorn ska jag juh ha friskis o svettis och sen badminton.Och vi måste ta bussen som  går 5 i 8 till iggesund och vi börjar 9.
Jag har inte så mycket att skriva om men nu ska jag kolla på 90210.
Hej då/E

Idag orkade jag inte gå till skolan för jag har nästan inte sovit nåt inatt.
Jag vet inte varför,kanske för att jag låg o tänkte på det som har hänt eller så var det bara för att det var för varmt.
och då orkade jag inte gå till skolan för att det var innebandy och jag skulle inte ha orkat spela något.
imorn har jag agility och sen har jag agility på kvällen oxå.och på onsdag har jag friskis o svettis och sen badminton:D
Sen på tosdag är det klasskampen och sen fotboll.
sen på fredag är det skolavslutning så det är en ganska sooft vecka.
Men nu ska jag nog gå och äta frukost eller lunch blire väl.
hej då/E
jag vill ha värme o sol!

vila i frid♥

Det är så konstigt att ena sekunden finnas och nästa sekund bara vara borta.
Vi kommer alla göra saker som vi ångrar,men det är sånt vi får leva med....
Även fast jag bara har träffat dej en gång så känns det.Du är borta,det är
som att du sover men den här gången kommer du aldrig mer vakna.Du var
min kusins bästis,jag förstår hur du känner.jag förstår hur alla ni som kände
henne känner.Det måste bara kännas så tomt.Men varför måsta det hände just dej?
Du var bara 16år och nu är du borta.Borta föralltid ,Vi saknar dej.Du kommer alltid
finnas i våra hjärtan.Nu är minnena det ända som finns kvar.
Vila i frid elli!♥
Fanny,vi finns alla här för dej!♥

930821-100605

Hej?

Hej!
Idag har jag inte hunnit göra så mycket,eller jo det har jag visst.
Jag vaknade vid halv 11 då gick jag o åt frukost sen efter typ 2 timmar eller nå gick vi ut med hundarna och gick ner på stan:D
Jag fick en ring av mamma som hon köpte på nånstans
Vi ska snart åka ut till Sabines Ö :D
Sen ska vi grilla o äta där.
Men nu måste jag gå o göra Tsatziki,vet inte riktigt hur det stavas (x
hej då/E

det gick inte så bra att knäppa kort på ringen men det var den enda bilden jag knäppte ;)

Framme i sveg!

Nu är vi framme i sveg,eller vi har varit här ett tag för vi har ätit och varit ut med hundarna också.
nu ska jag snart kolla på 90210 och sen ska jag väl sova?
Näe jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.
aja jag måste gå nu,det kanske kommer lite bilder imorn eller när jag kommer hem på söndag!

Du är allt jag behöver
Du är allt jag vill ha

Ankarmon med klassen!

idag har det varit riktigt roligt på skolan.
Eller första lektionerna var väl som vanligt.eller justja,vi hade bara halva musiken för sen skulle vi städa ur våra skåp :P
Och på matten så gjorde vi typ bara 2 kluringar sen fick vi sluta.
på lunchen så gjorde vi väl inget speciellt,på engelskan spelade vi spel.
Och sen på idrotten så var vi till ankarmon med 7B o bada,eller det var inte så många som bada,Det var typ Sofia,Ramona,Kevin,Lars,Erik M,Anders Ström,Anders Svedberg,Magnus, och det kanske var några fler kommer inte riktigt ihåg.Och Kevin o Lars tänkte kasta ner mej i vattnet!:O
Sen så tog lars o jesper två vattenflaskor o fyllde med vatten sen hällde dom det på mej!
Jag var typ genomblöt,Så jag fick låna sofias shorts,Jag knäppte typ över 400 kort men jag lägger inte in alla för det skulle bli väldigt mycket,men jag lägger iallafall in några :D
Och jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera så bra i helgen för jag ska till Sveg!
Hej då/E

nu får ni inga fler bilder,har mångamånga fler bilder men orkar inte ladda upp dom,det får bli en annan dag ;)

someday you will understand!

nästsistadageniskolan!

eller ja som vi behöver jobba då annars är det juh en vecka kvar :P
ja,nu är det snart slut på skolan!
Imorn är sista dagen i skolan,och då ska vi till ankarmon o bada på idrotten:D
Sen nästa vecka ska vi ha elevensval.
Måndag: innebandy!
Tisdag: Agility!
Onsdag: Friskis o Svettis sen badminton!
Torsdag: Klasskampen och fotboll på ankarmon!
Fredag: skolavslutning!

Och just nu längtar jag till fredga nästa vecka.
Idag har jag inte gjort nå mycket.
Va med Alva efter skolan,vi spelade kornflakes med ida o emmie.
Vi spelade i typ 1 timme tror jag sen skulle jag o emmie hem.
Nu ska jag gå o ladda kameran så att jag kan ta med den imorn till ankarmon(:

070-2398505

Jag behöver dej,NU!

Det är snart slut på skolan o vi håller på att göra klart allt typ,så det finns inte så mycket att skriva om.
Robin råkade slå sönder sin mobil idag,det blev en spricka i den lilla skärmen utan på.
Sen skulle jag visa hur han gjorde så gick min också sönder,eller den funkar men det blev en spricka i den.
Vi slutade halv 1 idag för att lärarna skulle på nå möte eller nå igen.
Så jag,alva,lina,robin o johan åkte hem med mia för hon kom o hämta oss(:
Sen direkt när jag kom hem så gjorde jag en hallon smoothie sen gick jag ut i solen o lyssnade på musik.
Går kanske ut sen igen,men nu ska jag ta nåt o äta.

Du o Jag ♥

Badat!

Hejsan!
Idag har det varit skolan,och vi slutade halv 3.
Jag skulle egentligen vara med Sanna men jag kunde inte,Så jag var med alva istället.Och vi badade i hennes pool istället:D
Jag vet itnehur lång tid det tog innan vi vågade hoppa i och sen så ville vi inte gå ur heller.
Sen kom Lina också men hon ville inte bada.och jag o alva frös jättemycket.
Det kommer lite bilder sen när alva har skickat dom till mej.
Sen när vi hade badat klart så gick vi in och klädde på oss å så,sen skulle vi äta.Kyckling o Ris.
Och efter en stund så kom alvas farmor så då cyklade jag i lina hem.
Sen när jag kom hem så duschade jag och nu ska jag gå o göra smoothies,sen ska jag titta på Ugly betty,desperate housewives sista avsnittet,Cougar Town!
På Fredag ska vi till ankarmon o bada på idrotten!:D
Hej då/E
Det får bli en bild sen jag var med Sanna istället.

Always and forever !

bloglovin

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!